Paslaugos

Chipas chip tuning

DPF sistemų gedimo sprendimai

image_2021-10-05_122102

DPF/FAP, kietūjų dalelių filtras (Diesel Particulater Filter) – yra  montuojami dyzelinius varikliuose, kurie buvo pradėti gaminami nuo 2005-2006 m. Prancūzijos gamintojai FAP sistemą pradėjo montuoti jau nuo 2000 m. DPF yra ekologinė sistema, kurios paskirtis – sulaikyti į aplinką kartu su išmetamosiomis dujomis išmetamas kietąsias sudegusio dyzelinio kuro suodžių daleles. Dėl šios priežasties DPF dar vadinamas suodžių filtru.

Besikemšantis ar jau užsikišęs kietųjų dalelių suodžių filtras (DPF/FAP) gali pridaryti nemažai problemų automobilio varikliui, turbinai ir kitiems pagrindiniams mazgams taip pat gali pablogėti trauka ir padidėti kuro sąnaudos. Natūralu, kad dpf filtrai nėra amžina sistema. Dažniausiai jie gerai atlieka savo funkcija apie 120000-250000 km. DPF/FAP užsikimšimo lygį nuolat stebi EGT temperatūriniai ir diferencialinis slėgio daviklis. Automobilio eksploativimo metu nekreipiant dėmesio į ekologinių sistemų veikima, skatinate jų gedimus. Profesionaliai pašalinus ir teisingai išprogramavus DPF/FAP filtrus atliekant technine apžiūrą problemų neturėsite.

Atpažinti užsikimšusį DPF filtrą galima iš suprastėjusios arba dingusios automobilio traukos, padidėjusio išmetamųjų dujų kiekio, dažnai besikartojančios regeneracijos, kraštutiniais atvejais automobilis gali nesikurti arba nedirbti ir nesikurti varikliui esant darbinės temperatūros. Tokiais atveju reikalinga nedelsti ir skubiai spręsti atsiradusią problemą, kol nekilo didesnės žalos.

Išspręsti užsikimšusio DPF problemą galima keletu būdų – filtrą keisti, valyti arba eliminuoti. Keitimas yra pakankamai brangus (kainos įvairios nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų), kartu reikėtų turėti omenyje, kad atėjus laikui ir naujai įsigytas DPF filtras susidėvės ir vėl pareikalaus investicijų. Valymas gali būti tinkamas sprendimas tačiau ne visais atvejais. Kuomet valymas nebegali padėti, rekomenduojame problemos atsikratyti visiems laikams DPF filtrą tiesiog eliminuojant iš automobilio išmetimo sistemos.

Eliminuojant DPF filtra jis išjungiamas programiškai ir pašalinamas mechaniškai. Taigi darbai susideda iš dviejų etapų. Profesionaliai eliminuotas DPF filtras daugiau niekada nebekels galvos skausmo, nereikalaus investicijų, o variklio darbas taps sklandesnis, turbina veiks geriau, tikėtina, kad ir kuro sąnaudos sumažės.

SPECIALUS PASIŪLYMAS!

Gaukite pasiūlymą savo automobilio programavimui užpildę anketą!

JŪSŲ KONTAKTINĖ INFORMACIJA
PASIRINKITE AUTOMOBILIO SPECIFIKACIJĄ
PASIRINKITE NORIMAS PASLAUGAS