Galios didinimas (chiptuning)

Tai saugus būdas išnaudoti automobilyje gamykliškai paliktą galios rezervą, modifikuojant variklio kompiuteryje esančią standartinę programą. Atlikus modifikacijas automobilis tampa:

  • GALINGESNIS
    – net iki 30% daugiau galios, nedarant žalos variklios pagrindiniams mazgams;
  • EKONOMIŠKESNIS
    – kuro vidutinis sunaudojimas standartiniu važiavimo rėžimu sumažėja iki 10-15%

Koreguojant orginalia variklio programą gaunate ne tik daugiau galios, bet ir galimybė išspręsti gamyklines programavimo problemas.

DPF keitimas, šalinimas, išprogramavimas

Besikemšantis ar jau užsikišęs kietųjų dalelių suodžių filtras (DPF/FAP) gali pridaryti nemažai problemų automobilio varikliui, turbinai ir kitiems pagrindiniams mazgams taip pat gali pablogėti trauka ir padidėti kuro sąnaudos. Natūralu, kad dpf filtrai nėra amžina sistema. Dažniausiai jie gerai atlieka savo funkcija apie 120-200k/km. DPF/FAP užsikimšimo lygį nuolat stebi EGT temperatūriniai ir slėginiai davikliai. Automobilio eksploativimo metu nekreipiant dėmesio į ekologinių sistemų veikima, skatinate jų gedimus. Pašalinus ir teisingai išprogramavus DPF/FAP filtrus su technine apžiūra problemų neturėsite.

EGR šalinimas, išprogramavimas

EGR vožtuvas gali stipriai paspartinti DPF suodžių filtro užsikimšimą ir kolektoriaus sklendžių funkcionavimą. Taip pat blogai veikiantis EGR gali pabloginti automobilio trauką, išderint tolygų variklio darbą, padidinti išmetamųjų dujų kiekį ir išauginti kuro sąnaudų vidurkį. Teisingai išprogramavus EGR vožtuvą variklis gaus švaresnį orą, dirbs tolygiau ir sumažins grėsmes pakenkti pagrindiniams varikio mazgams.

Karšto ir šalto variklio vedimosi problemų šalinimas

Karšto vedimosi problemą dažniausiai turi VAG grupės automobiliai, tokie kaip VW/Audi/Seat/Škoda. Varikliui esant šaltam jis užsiveda iš karto, tačiau pakilus darbinei variklio temperatūrai norint užvesti automobilį pasukus raktelį tenka palaukti. Problemą galima panaikinti be mechaninio įsikišimo, perprogramuojant variklio valdymo bloką.

Oro įsiurbimo kolektoriaus sklendžių išjungimas

Tai labai stipriai paplitęs gedimas tarp VAG ir MB grupių automobilių. Dažnais automobilio skydelyje pradeda indikuoti pakaitinimo žvakių arba variklio gedimo simboliai, kuriuos gali lemti užstrigusios arba kitaip sugedusios įsiurbimo kolektoriaus sklendės. Šį gedima galime lengvai pašalinti programavimo pagalba net nešalinant kolektoriuje stovinčių sklendžių.

Profesionali automobilių diagnostika

Kompiuterinė diagnostika atliekame su šiuolaikine ir patikrinta visų laikų įranga autoservisuose. Diagnostikos metu atliekama elektroninės sistemos patikra, po kurios išaiškėja automobilio gedimai. Jeigu po pirminės apžiūros gedimas nėra nustatomas, automobilio agregatai tikrinami mechaniniu būdu. Daugelio gedimų pradžia neparodo jokių simptomų vairuotojui ir jis nenumano, kad automobilis gali sugesti. Daugeliui gedimų galima užkirsti kelią atliekant realių parametrų analizę diagnostikos metu. Daugelį gedimų sutvarkome patys arba nukreipiame kur tai gali padaryti. Diagnostika labai pagerina gedimo nustatymo kokybę ir laiką.

Galios matavimas DYNO stendu

Siūlome profesionalų, galios matavimą 2wd DYNO stendu. Prieš atliekant galios matavimą reikalinga, kad automobilio techninis stovis būtų kuo geresnis. Nuo to priklauso profesionalaus matavimo tikslumas ir kenksmingų veiksnių automobiliui rizika. Atliktas galios matavimas padeda profesionaliau atlikti kokybišką galios didinimą jūsų automobiliui ir lengviau galima suprasti jūsų automobilio nusidėvėjimo laipsnį.

Kitos paslaugos

  • Greičio ir RPM ribotuvų įjungimas/išjungimas
  • AdBlue sistemos išjungimas
  • Lambda daviklių išprogramavimas
  • Imobilaizerio išprogramavimas
  • Varikio valdymo modulių ECU klonavimas
  • Failų servisas