GALIOS DIDINIMAS

Tai saugus būdas išnaudoti automobilyje gamykliškai paliktą galios rezervą, modifikuojant variklio kompiuteryje esančią standartinę programą. Atlikus modifikacijas automobilis tampa:

  • GALINGESNIS
    – net iki 30% daugiau galios, nedarant žalos variklios pagrindiniams mazgams;
  • EKONOMIŠKESNIS
    – kuro vidutinis sunaudojimas standartiniu važiavimo rėžimu sumažėja iki 10-15%

Koreguojant orginalia variklio programą gaunate ne tik daugiau galios, bet ir galimybė išspręsti gamyklines programavimo problemas.

DPF SISTEMŲ GEDIMO SPRENDIMAI

DPF/FAP, kietūjų dalelių filtras (Diesel Particulater Filter) – yra  montuojami dyzelinius varikliuose, kurie buvo pradėti gaminami nuo 2005-2006 m. Prancūzijos gamintojai FAP sistemą pradėjo montuoti jau nuo 2000 m. DPF yra ekologinė sistema, kurios paskirtis – sulaikyti į aplinką kartu su išmetamosiomis dujomis išmetamas kietąsias sudegusio dyzelinio kuro suodžių daleles. Dėl šios priežasties DPF dar vadinamas suodžių filtru.

Besikemšantis ar jau užsikišęs kietųjų dalelių suodžių filtras (DPF/FAP) gali pridaryti nemažai problemų automobilio varikliui, turbinai ir kitiems pagrindiniams mazgams taip pat gali pablogėti trauka ir padidėti kuro sąnaudos. Natūralu, kad dpf filtrai nėra amžina sistema. Dažniausiai jie gerai atlieka savo funkcija apie 120000-250000 km. DPF/FAP užsikimšimo lygį nuolat stebi EGT temperatūriniai ir diferencialinis slėgio daviklis. Automobilio eksploativimo metu nekreipiant dėmesio į ekologinių sistemų veikima, skatinate jų gedimus. Profesionaliai pašalinus ir teisingai išprogramavus DPF/FAP filtrus atliekant technine apžiūrą problemų neturėsite.

Atpažinti užsikimšusį DPF filtrą galima iš suprastėjusios arba dingusios automobilio traukos, padidėjusio išmetamųjų dujų kiekio, dažnai besikartojančios regeneracijos, kraštutiniais atvejais automobilis gali nesikurti arba nedirbti ir nesikurti varikliui esant darbinės temperatūros. Tokiais atveju reikalinga nedelsti ir skubiai spręsti atsiradusią problemą, kol nekilo didesnės žalos.

Išspręsti užsikimšusio DPF problemą galima keletu būdų – filtrą keisti, valyti arba eliminuoti. Keitimas yra pakankamai brangus (kainos įvairios nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų), kartu reikėtų turėti omenyje, kad atėjus laikui ir naujai įsigytas DPF filtras susidėvės ir vėl pareikalaus investicijų. Valymas gali būti tinkamas sprendimas tačiau ne visais atvejais. Kuomet valymas nebegali padėti, rekomenduojame problemos atsikratyti visiems laikams DPF filtrą tiesiog eliminuojant iš automobilio išmetimo sistemos.

Eliminuojant DPF filtra jis išjungiamas programiškai ir pašalinamas mechaniškai. Taigi darbai susideda iš dviejų etapų. Profesionaliai eliminuotas DPF filtras daugiau niekada nebekels galvos skausmo, nereikalaus investicijų, o variklio darbas taps sklandesnis, turbina veiks geriau, tikėtina, kad ir kuro sąnaudos sumažės.

Kylant klausimų apie DPF/FAP/GPF filtrą, mielai į juos atsakysime ir suteiksime jums dominančią informacia el. paštu: [email protected]

DPF FILTRO KEITIMAS

Keitimas yra brangiausias sprendimo būdas (kainos įvairios nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų), reikėtų nepamiršti, kad atėjus laikui ir naujas DPF filtras užsikiš ir vėl pareikalaus investicijų. Mes galime pasiūlyti kiektūjų dalelių filtro keitimo paslaugą ir pasiūlyti orginalių ir pakaitalinių filtrų.

EGR SISTEMOS GEDIMO SPRENDIMAI

EGR vožtuvas gali stipriai paspartinti DPF suodžių filtro užsikimšimą ir kolektoriaus sklendžių funkcionavimą. Taip pat blogai veikiantis EGR gali pabloginti automobilio trauką, išderint tolygų variklio darbą, padidinti išmetamųjų dujų kiekį ir išauginti kuro sąnaudų vidurkį. Teisingai išprogramavus EGR vožtuvą variklis gaus švaresnį orą, dirbs tolygiau ir sumažins grėsmes pakenkti pagrindiniams varikio mazgams.

EGR, kaip ir kitos ekologinės sistemos turi ribotą tarnavimo laiką. Automobiliui nuvažiavus tam tikrą atstumą, dėl deguonies trūkumo pradeda strigti ir daryti žalą automobiliui. Tinkamai nefunkcionuojantis EGR turi simptomus tokius kaip : sumažėjusia automobilio trauka, netolygus variklio darbas, padidėjęs išmetamųjų dujų kiekis ir didesnėmis vidutinėmis kuro sąnaudomis. Simptomai gali būti įvairūs, priklausomai nuo automobilio modelio ir jame esančios EGR sistemos struktūros. Taip pat neretas atvejis, kuomet EGR gedimas prisideda prie spartesnio DPF filtro užsikišimo, suodžiai kaupiasi variklyje, įsiurbimo vožtuvuose, purkštukuose, pakaitinimo žvakėse ir kt.

Sugedus EGR sistemai, gedimą galima pašalinti keliais būdais : investuoti perkant naują EGR vožtuvą, jį valyti, ar eliminuoti iš visos sistemos. Naujo EGR motavimas yra pakankamai brangus ir laikinas sprendimas, kadangi EGR pati savaime yra ribotą tarnavimą turinti sistema, kuri ateityje vėl suges. Valymas yra momentinis sprendimas ir jį atlikus, didelė tikimybė, kad ilgai netrukus problema vėl atsinaujins. Ilgaamžiškiausias ir ilgalaikėje perspektyvoje pigiausias ir efektyviausias sprendimas būtų eliminuoti EGR iš automobilio sistemos. Teisingai ir profesionaliai atliktas EGR išjungimas neturės neigiamos įtakos variklio darbui, ilgaamžiškumui, variklis „kvėpuos“ tiesiogiai šviežiu oru, todėl dirbs sklandžiau. Atkreipiame dėmesį, kad tam tikrais atvejais EGR išjungimas susideda iš dviejų veiksmų – mechaninio ir programinio eliminavimo / užglušinimo. Svarbu, kad abu etapai būtų atlikti profesionaliai, naudojant originalią įrangą, individualias programas.

Karšto ir šalto variklio vedimosi problemų šalinimas

Karšto vedimosi problemą dažniausiai turi VAG grupės automobiliai, tokie kaip VW/Audi/Seat/Škoda. Varikliui esant šaltam jis užsiveda iš karto, tačiau pakilus darbinei variklio temperatūrai norint užvesti automobilį pasukus raktelį tenka palaukti. Problemą galima panaikinti be mechaninio įsikišimo, perprogramuojant variklio valdymo bloką.

Oro įsiurbimo kolektoriaus sklendžių išjungimas

Tai labai stipriai paplitęs gedimas tarp VAG ir MB grupių automobilių. Dažnais automobilio skydelyje pradeda indikuoti pakaitinimo žvakių arba variklio gedimo simboliai, kuriuos gali lemti užstrigusios arba kitaip sugedusios įsiurbimo kolektoriaus sklendės. Šį gedima galime lengvai pašalinti programavimo pagalba net nešalinant kolektoriuje stovinčių sklendžių.

Profesionali automobilių diagnostika

Kompiuterinė diagnostika atliekame su šiuolaikine ir patikrinta visų laikų įranga autoservisuose. Diagnostikos metu atliekama elektroninės sistemos patikra, po kurios išaiškėja automobilio gedimai. Jeigu po pirminės apžiūros gedimas nėra nustatomas, automobilio agregatai tikrinami mechaniniu būdu. Daugelio gedimų pradžia neparodo jokių simptomų vairuotojui ir jis nenumano, kad automobilis gali sugesti. Daugeliui gedimų galima užkirsti kelią atliekant realių parametrų analizę diagnostikos metu. Daugelį gedimų sutvarkome patys arba nukreipiame kur tai gali padaryti. Diagnostika labai pagerina gedimo nustatymo kokybę ir laiką.

Galios matavimas DYNO stendu

Siūlome profesionalų, galios matavimą 2wd DYNO stendu. Prieš atliekant galios matavimą reikalinga, kad automobilio techninis stovis būtų kuo geresnis. Nuo to priklauso profesionalaus matavimo tikslumas ir kenksmingų veiksnių automobiliui rizika. Atliktas galios matavimas padeda profesionaliau atlikti kokybišką galios didinimą jūsų automobiliui ir lengviau galima suprasti jūsų automobilio nusidėvėjimo laipsnį.

Kitos paslaugos

  • Greičio ir RPM ribotuvų įjungimas/išjungimas
  • Greičių dėžių atnaujinimas / chipavimas
  • AdBlue sistemos išjungimas
  • Lambda daviklių išprogramavimas
  • Imobilaizerio išprogramavimas
  • Varikio valdymo modulių ECU klonavimas
  • Failų servisas
  • Kitos serviso paslaugos