DPF PROGRAMAVIMAS
DPF/FAP, kietūjų dalelių filtras – yra montuojami naujesniuose dyzelinius varikliuose, kurie buvo gaminami nuo 2005-2006 m. DPF yra ekologinė sistema, kurios paskirtis – sulaikyti į aplinką kartu su išmetamosiomis dujomis išmetamas kietąsias sudegusio dyzelinio kuro suodžių daleles. Dėl šios priežasties DPF dar vadinamas suodžių filtru.
Besikemšantis ar jau užsikišęs kietųjų dalelių suodžių filtras (DPF/FAP) gali pridaryti nemažai problemų automobilio varikliui, turbinai ir kitiems pagrindiniams mazgams taip pat gali pablogėti trauka ir padidėti kuro sąnaudos. Natūralu, kad dpf filtrai nėra amžina sistema. Dažniausiai jie gerai atlieka savo funkcija apie 120000-250000 km. DPF/FAP užsikimšimo lygį nuolat stebi EGT temperatūriniai ir diferencialinis slėgio daviklis. Automobilio eksploativimo metu nekreipiant dėmesio į ekologinių sistemų veikima, skatinate jų gedimus. Profesionaliai pašalinus ir teisingai išprogramavus DPF/FAP filtrus atliekant technine apžiūrą problemų neturėsite.